JAG SVÄVAR PÅ MINA VACKRA MOLN!

Har inte skrivit något på 2 dagar nu men är ju i fina uppsala och har inte riktigt haft tiden.
Jag kom ju hit i Söndags och då myste jag och Frida framför tv:n och lite så där, inget speciellt, båda var lite hängiga. (Frida är min syster) På måndagen bestämmde jag mig för att försöka hitta till stan , vilket jag gjorde. Jag köpte även en tröja,linne och en väska. På kvällen sen åkte jag ut till några så kallade vänner och hade det bra. Vi åkte fyrhjuling och badade i regnet, haha!
Frida har gått och lagt sig nu så jag ska väl också ta och lägga mig snart. Eller ja när jag blir lite tröttare. Imorgon väntar nya äventyr som en springtur och solning. Kommer bli grate.
tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback