MOVIENIGHT

Sicket skit väder , inte är det då jag som har beställt det här!

Tänkte att jag skulle banga p&l så jag ringde till syrran men då fick jag biljetten gratis om jag målade deras hus :D Sån himla tur man har ibland! Åkte ner till stallet en sväng med Erika och fikade hos hennes kusin som fyller 4 idag. Nu är jag hemma och små städar lite, ikväll blir det god mat med la familia sen filmmys hos Molly ♥
Juste håller på och ska byta ställe på min blogg, ska flytta över till devote för blogg.se dampar sönder... Men säger till när det inträffar för just nu förstår jag ingenting.
ha en nice dag i regnet, tjing!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback