LOVE MY LIFE

NI ANAR INTE HUR JÄKLA TAGGAD JAG ÄR INFÖR MORGON DAGEN!

Det bara sprudlar och sprinter i magen och jag är så himmla glad. Jag är så glad att mina vänner alltid finns där. Tror fan jag är kär i alla mina underbara vänner! Tackar er för ni är guld värda!
Iaf så först kommer vi mysa nere på HR med cider och jordgubbar sedan ska vi servera studenterna i 40 graders värme, kul. Julia min skit snygga kusin tar studenten imorgon så det ska vi ju fira så klart!  Och till sist den roliga festen, hela dagen kommer bli kanoners.
Och sen denna dag då... Var vid rockan och stackarn var trött efter att ha stått ute hela natten, ändå skulle han till och bråka. Är så äckligt varmt ute så jag dör. När jag kom hem drog jag och Molly ut i den otroligt roliga stan.. mm verkligen! satt oss uppe i hopptornet vid hönsan och snacka lite shiiiiit. Båda var otroligt sega så vi bara låg där, haha!  Efter ett tag gick vi hem till Molly och drack oboy.... sicket liv!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback