Barndomsbonden! <3

Helluuu everybody!   vaknade hemma hos friida klockan halv 11 :o  jag kunde visst sova så länge.  Gårdagen/kvällen va bääst, massa flumm meee baby & mkt kort :D När vi vaknat gick vi ner & åt frukost. Sen upp och fixa,Dom skulle märka lammisar . Fett sööta (aa Men jag kunde inte va me , sku äta hos farmor&farfar. Det var mkt mkt trevligt hos f&f . Jag&Björnis fick pengar av mary, såå nu ska vi nog dra t kupan på måndag : D sen blire slagg hos jennifer <3 Efter f&f drog jag till molly , jag var asflummig så hon skratta väl åt de . Jaa liite övertrött sådr när jag sover för länge xd jag vet de låter skumt men så äre(y  När jag kom hem så fixa jag&björnis studsmattan , rooliiigt :D  Men vi han inte klart för vi skulle cykla & släppa in hästisarna :)) men när vi kom hem fortsatte vi , men jag upptäckte genast när jag börja hoppa att de inte var n¨å bra för ryggfan . De ba knaka till i hela ryggraden, från nacken ner till svanken ;S fett läskiigt.  Dagen har vart niiice . pussen :*:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback