coz&steek!



tjeeena!  har inte bloggat på länge , för att de inte finns någonting att blogga om :o men igår så var jag iaf på coz med jennifer & Elina. De var ganska tråkigt , men vi 3 gjorde kul :D de var sjuukt varmt ute igår så vi stog mest på balkongen 8] Jag var nog ganska översocial igår , & skämde ut mig liite halft >< haha . trevligt folk ! hm jennifer sov hos mig , vi var uppe till 2. haha vi vart aspigga när vi kom hem från coz ;p Idag har vi typ steekt hela dagen :D fett sköönt. först låg vi i sängen till typ halv 12 . Vi åt frukost. Sen kom vi på att vi var sugna på donk1 glass . Så vi gick ner dit. & fan va varmt de var. Hemma vare ju 28 grader i solen ;oo jag gick iaf i shorts & linne hela dagen! Efter donken drog vi till fyllebänkarna & satt där ett bra tag. Sen drog vi hem. Satt på rummet & prata. Sen drog vi ut till studsmattan & sola där. Men sen vart de skugga så vi gick till Hönsan. Jag doppa fötterna . FAAN VA KALLT !  Men bryggan va låst :(  vi gick tillbaka , åt mat. Sen satt vi på rummet & prata. Och vid halv 18 skulle jennifer hem så jag gick med henne till centrum & vänta där. Satt i busskuren & haha den typ höll på att gå sönder xd men de gjorde den inte , synd! :D Men nu ska jag cykla upp till mamma & ta mig en dusch . Imorron blire falun me jennifer . puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback