friday night!

Jag har smsat upp alla mina sms ;o trodde fan inte jag kunde dee !  men de har jag visst lyckats mee. Mamma har vart snäll & fyllt på min mobil med 150 :- så jag kan ringa liite också . Men aja snart har jag comviq i hope. Det var riktigt trevligt vid matbordet idag. Brukar inte vara de nämligen. Haha åke var fett kul xd  tillexempel ;


åke; dom som hejjar på AIK, har fel uppväxt.
     jag; öööö , aha ? ;ooo
          åke; jaa, dom är födda i stocholm !
                 jag; men jaaa, men får dom inte heja på vilka dom vill?
       åke; men hallå ? LEKSAND SKARE VA !



haha asg , de läät liite cepe . Men jag satt typ där & asgarava xd  härlig familj... IBLAND!   hängde med mamma till stallet & släppte in hästarna. Haha jag har vart stammis på kundtjänst idag tror jag (y)  ringt 4 ggr ;oo  men nu har de nästan löst sig. förutom att jag inte kan fixa gratis sms försen imorrron -.-   Jag skulle bara vilja skriva av mig hur mkt som hellst.

Robin om du lämnar mig , vet jag inte vad jag ska göra. Du är den som alltid finns där vid min sida. Vaken på natten för min skull. Tröstar mig när jag mår skit. Pratar alltid med mig. Är likskom alltid social. Du är kungen bror. älskar dig <3

Jennifer du är den bästa blondinen som finns,  din humor ´liksom , du är allt !  du får mig alltid på bra humör & förstår allt med killar.  aaw du e helt jävla underbar bby .  Jag flyttar till dig nästa gång allt går skit , de lovar jag <3

Molly min bästavän förevigt. Vi i 9 fucking år nu. Vi bråkar fan aldrig xd helt otroligt va mke jag älskar dig ;o  mke skratt & gråt me dig .så många minnen . vi gled isär , vi gled ihop. va mer ska hända . jo mke mer . <3

Mikkiz,  snart ett år med älskling.  Mer ska de väl bli va ? ;O  du är grymt rolig vännen , har så sjukt kul me dig. & det finns alltid nånting att berätta för diug , så kul när vi inte täffat på ett tag när vi kan prata i ba flera timmar . älskar dig <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback