funnybby & sweetcrew <3



hey !  Vaknade halv 7 av att mobil helvetes larmet gick -.-  traska upp. Åt lite frukost. Var hur trött som helst . Höll på att somna vid matbordet .   Men men , gick upp klädde på mig, Usch de var kallt ute sådär på morronen :(  men sol vare :D For till hamre. Allting tog bara 2 h ! Mikkiz älskling tog rocky idag. Såå då vart de liite mer sooft 8]  Åkte hem & sov en halvtimme , tills mobilen viberera av sms. mm men skulle ändå t fanny så de kanske ändå var bra. Bytte kläder & fixa mig. Sen ringde jag till sömntutan . Hon hade nyss vaknat, väntade 20 min, sen cykla jag till henne :D Har inte lekt med den ungen sen jul juu ;oo  men roligt har vi haft.  Först massa prat, fix & don. Vi har spelat massa trevliga spel . Hoppat studsmatta (som jag inte trodde min rygg skulle palla med)  men de gick :D  bakade utomjordingsbolllar..MUMS! gick till stadsberget & plocka vitsippor . & va lite smått olagliga.  Blir slagg med henne hos mormor någon dag i veckan. Kul vi ska ha funnybby. Efter henne drog jag till mamma. stallet en sväng till -.- mkt stall idag känner jag.  Sen bar de hem till pappsen. Bjöd oss på pizza ! yeyyy, noot. hatare. REKORD;  linnea åt en halv , halv pizza ! hhahaha . Men nu väntar sängen. puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback