grrrr ;*




Hejjsan hoppsan lillebroooo! inatt sov jag hos mormor med fanny , de va mys :* Vi hade jätte trevligt igår kväll :D Hon mötte mig vid munkbohemmet så gick vi till munken , vii hade ganska kul där , sen vidare t mormor , shiit va vi prata :D Trevligt att börja umgås me plutten igen . När vi kom till mormor sprang vi upp till teven & checka desperata hemma fruar & åt tapas kex ;))  Sen vare ba att slänga sig i sängs . fan va trött jag va. Jag somna halv 23 ;oo ytterst sällan & jag hörde inte ens när simon bomba med 62 sms ;oo sjuukt , var nog något dööd ><  Iaf idag så ringde klockan 5 över 7 . haha vi var inte något sega, vi vela inte gå upp ur sängen , vi låg kvar i typ 10 min. Sen frukost & fix. Skolan har väl vart helt okej. Men vart är flummet & skrattet ? jag saknar de :((  aja , jag va inte med på idrotten idag p.g.a ryggen. vi fick tillbaka våra so prov på 2vk idag. hahaha fick ba G ;; men va dde så konstigt då?  kunde ingenting + att jag ba satt & skratta !  hm sen har allt annat vart som vanligt tror jag. Har bara vart hemma sen. försökte mig på matte läxan. Men kan fan inngenting ;(( nu äre bara spanskan kvar, puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback