jennifer, molly&ollee <3



yoo-broo!  vaknade hemma hos jennifer klockan halv 10 av att hon höll på med mobilen.  fett skön säng jag sov iaf! det var fult väder idag. Vart har vår älskade stek sol tagit vägen? hm vi låg i sängen och pratade i 2 h , myysigt :D Sen drog vi ner och åt lunch. Vi har typ checkat tv hela dagen , "brooke knows best"  haha hon e inte lite blåst hon >< men helt okej att kolla på (y'  mamma kom & hämtade mig 16. Då vare bara att packa & sägva hejdå :(  tack jennifer det har vart jätte trevligt <3 hm när jag kom hem tkt jag att de var lite dammigt på rummet . så dammsög & städade . vart jätte fint (aa  de var till & med så att jag bädda sängen. iih :D  Satt mig vid datorn ett tag för att skriva på novellen jag måste lämna in efter lovet . Vart det så ? neee !  men jag hittade inte ens på de jag börjat skriva , :((   aja drog ut ett tag med molly & olle , olle skulle ha chips till fotbollen. Jag&molly gick& mötte han :D han köpte peppar chips , asså usch! ahah . vi tänkte att david skulle va snäll & va hemma , så vi kunde kika fotboll hos han på den stora tv:n :D haha xd  men nejdå . så han fick bli mobboffret för idag ;))  men bbysarna va trevliga , mkt kärlek till er <33  Olle drog hem , jag & molly tog kort :D de är vi bra på 8]  hahaha .  ska sitta uppe t 3 med molly . sooooft ;))  imoorron ska jag leka med molly , torsdag blire kupan & på fredag , vika :))  kul . men ni får hare så bra . puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback