leftar hedemora för vika!




tjeeeena!    idag väckte mamma mig halv 9 , kul -.-  hon ringde då.
hon ba; soveru?
jag: nej du väckte mig -.-
hon: jaha , men du ska väl ändå upp nu?
jag: mm visst .

snälla morsan , jag kunde väl fått sovit till halv 10 iaf ! aja jag gick väl upp , satt mig med matten ett tag. Men de tog stopp efter ett tag , fatta ingenting ! ajaa satt mig vid datorn, dunka musik. Haha jag & molly dunka t 23 igår . stackars grannar xd  mm,  Sen bytte jag om sminka mig & cykla upp till mamma för att hämta pengarna. var dom där ? NEEEEE!  så då vare ba att cykla ner till pappa igen & hämta dom där -.-(y   Gick till bussen, träffa fabian. snacka me han ett tag :D Sen åkte jag t vika.  trevliga killar :D<333   mm nu ska jag cykla upp till morsan & käka . Ska slå en pling till Mikkiz också , måste höra hur de är me henne. Inte pratat me hene på ett tag nu :(
Puss:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback