måndag efter en bääst helg!

Hejjsan , jag orka inte skriva om söndagen igår, så gör de nu ;)

söndag; jag sov hos jennifer,  vii hade faktiskt jätte trevligt hela lördagen:D vi gick och la oss ganska tidigt ;o fan va trött jag va. sry jennifer för att jag ba somna ><  aja jag ställde klockan på halv 9 för att vi skulle till falun & kika inlines cup.  MEn jag vakna kvart över 9 av att jennifer får sms av felix -.- haha ! aja vi går upp, klär på oss & fixar. käkar frulle. Sen vare ba att åka t falun :D ah vi kolla ju inte direkt så mke på inlines cupen då , men iaf :D jag & jennifer lekte med simon ist, + att jennifer fick träffa alex ;D fett braaaa . Sen åkte vi hem med hennes bror , dunka musik , rtooligt :D

måndag; maja sov inne hos mig inatt, fett sööt man kan va & gå i sömnen dåå (aa somna inte försen 1 typ . de var fett varmt & alla va sociala :D dagen har vart ganska okej idag, jenny har masserat mig 3 ggr. värsta lyxen ju ;) Fett varmt de har vart ute idag. KLara inte konditons saken , men de är för fitt pollen.gav upp efter mindre än halva springturen. Kunde ju fan inte andas. Aja jag & emelie tare senare ;D  Efter skolan cykla jag till Rocky. Har aldrig sätt en häst äta så fort ;o han hetts åt gräset han fick beta ;o aja . haha . mysigt vare iaf. Cykla hem & försökte mig på no:n , men fatta ingenting ;o såå duscha ist , mke skönare ;D haha . Sen hare väl inte hänt nå mer , puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback