my lips like sugar*




chacha!   va uppe rätt sent igår. De vart så att jag & mamma börja tjaffsa typ 00 -.-  Men stängde in mig på mitt rum. Seriöst vi bråkar fan alltid. Låg i sängen & tänkte. Försökte väl sova lite. Men bestämde mig för att messa ist. Jag kom också på att jag vill nog ha en till madrass i min säng. Den e liksom lite hård . Men de är fixat nu :D  nu ska jag bara vänta på att vi ska åka & hämta min andra säng nåndag -.-  (y  Jag har drömt så extremytt mke inatt ;o  så jag sov till halv 11 . Kunde ha sovit längre. Men hade ju faktiskt saker att göra idag. Så gick väl upp & åt frukost. Klädde på mig & drog till Rocky. Det blåste kallt ute idag :(   Men sol vare iaf :D  Red ut en sväng , mysigt , fast kallt ;oo  va i stallet i typ 4h. Sen bar de av hemåt. Gick upp på rummet & pratade me maja , trevligt <3  värsta bästa systern. Åt mat & skicka låtar till henne 8] Sen drog vi till pappa . Molly vela att jag sku hänga me till ica. Så gjorde väl de :D  vi hade mke att prata om ;o  älskar dig bästavän. du är .. guldvärld min bitch <3    imorron ska man upp & ha stalltjänst. tråkigt -.-  måste upp typ halv 7!  yey. not!
men ni får hare så bra , puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback