olympiatravet & solbränna



LÖRDAG;  vaknade halv 10 . gick upp , fick paniuk för jag visste inte va jag skulle
ha för kläder på mig. Det var asfintväder & de var varmt ute. Aja men de fick bli
mina silver tights (som jag aldrig använder) & en svart t-shirt. Vi åkte till Romme.
Fett tråkigt att va ensam där liksom :(  Mamma tvinga mig&björnis ha cepe jacka
på oss , de var liksom mer än 20 grader. Hade vi jackorna på oss ? NEEEJ!
aja när vi kom dit så ställde vi oss i solen och stekte , vänta  på dom andra.
tillslut ser jag Mikkiz komma gående , vem vart glad ? om inte Linnéa !
haha jag slapp va ensam ju :D  Vii fick VIP , liite frääna vi var dårå. såå vi gick
runt me VIP-kortet runt halsen & va allmänt coola 8]  Aja vi gjorde ju allt annat
än att checka trav. Vi letade efter tröjor men hittade inga :(  Vi låg ocg stekte
& tog kort xd , efter ett tag vart vi hungriga så vi drog och fixa mat för vår mat-
biljett . va får vi? raggar balle m. svängdörrar , liksom ofta man blir mätt på de:O
Sen kommer björnis & co me värsta bigga burgarna , avis man vart då!
Haha bellas pepsi burk gick de hål i ><  men de löste sig med ett glas.
Johns cykel va fett obekväm , okej jag fick i och försig sitta på packan!
Jag sov hos mikkiz sen , fett mke vi pratade om innan vi somna , haha
gumman jag älskar diig otroligt , puss :*:*


SÖNDAG;  vii blir väckta 9 , ´jag fick sova i mikkiz säng (aa)  hihihihi .
Åt frukost sen bytte vi om & drog ut. liirade bolll ett tag. sen fick vi värsta
cepe rycket & cykla rint hamre xd haha . Vi satt oss i solstolarna & solade
typ ett bra tag , lire lite mer boll . sola lite mer , satt upp studsmattan.
grillade & hade astrevligt. tack hjärtat du e bääst! <,3  drog hem , men de
var tråkigt så gick till skolgårN där jennifer & Elina var . vii hade trevligt :D
Var typ allt som hänt tror jag , men puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback