soommmaar! <333

  
Heeejj!  idag vaknade jag med ett leende på läpparna , solen va framme ju & jag såg fram i mot våran schteeek dag! 8]
bombade Jennifer med sms så att hon skulle vakna. Drog t skolan & de var asvarmt ute. Hade prov idag , yeeey linnéa är duktig , hade inte pluggat ett dugg försen på studierna ;oo jag hade inte tid & plugga igår , va ju ute :D men de gick skapligt bra iaf. Men kemi har aldrig vart min grejj. Jag,Jenny&Emelie har steekt ute idag. grymt skönt . haha grabbarna på bilden va lite längre än mig & jenny (aa haha vi goes shoort! fick skjuts av oliver hem , snällt av dig kusin :D
ikväll blire mys&flumm med molly , ring elle messa ; 0768018221 :*:*:*:*    
hejdå!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback