tisdag= sjuk!

Heej!  idag vaknade jag med huvudvärk. Inte sköönt. tog värktablett men de hjälpte inte visst. Var bara med på svenskan sen drog jag hem. onördigt att gå till skolan , jag vet! När jag kom hem softa jag framför datorn & lyssna på musik.översatte min låt till engelska. Pallade inte gö nå mat så det fick bli macka & juice ! prima lunch (y'  Stek på ballis i 2h. gryymt mys :* somna av så blev lite bondbränna där 8]  Jag & molly hade bestämt att vi skulle gå på promenad idag. Haha vart kom vi?  joo donk1 ><  jag käkade glass & molly muffins !  Linnéa älskar donk1 glass :D Har prov imorron , har jag pluggat? neeej -.- asså seriöst linnéa vad ska det bli med dig? :o  skärp dig förtusan. men de är så fucking tråkigt med plugg ! aja måste skriva klart novellen vi ska göra också. Den skulle vara inlämnad idag, men får påsklovet på mig. Har så dålig fantasi så de finns inte . Aja kämpa på 1&2 .  Pussen:*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback