tisdag,onsdag,torsdag!



aaah nu skriver jag 3 dagar igen!

tisdag: skolan var helt okej, dansens dag idag. jäte duktiga :o  om man kunde dansa sådär liksom. Efter skolan gjorde jag inget speciellt, tog de bara lugnt. Sen cykla jag & mötte molly vid centrum så drog vi ner till donken. ovanligt ? nee. käka glass med jordgubbstopping, mums! :D  Vi satt & prata ett bra tag. Sen vidare till gussarvet & ta kort vid kloterplanket men bara för de så kommer de 2 små killar som ska åka skateboard där :(  Aja vi drog till hönsan ist. Vart fina kort där :D Cykla till love för att han vela det , men när vi kom dit så vela han att vi skulle dra :S man ba hallå jag mena jag trampa som en galning dit. Aja ! Sen cykla vi upp till rondellen igen och då såg vi olle :D cykla till han & prata. myyys :*  mm sen drog jag hem.

onsdag: Tänkte att jag skulle ta sovmorgon idag eftersom att de var aktion tanzania. Men nejdå maja skickar sms så hela sängen vibererar klockan halv 9 -.-  suck asså den ungen skulle behöva stryk! Jag menar igår väckte hon mig 20i6 för att hon trodde klockan var 20i8. Och bara för de var jag jätte grinig på morronen sen på eftermiddagen helt flummig. Folk trodde jag vaar full. Men förlåt för de , skyll på björnis!  Aja tillbaka till onsdag. hm, jag kratta hela våran gräsmatta som är enorm ;o haha men hade fyllt mobilen med ny musik så de gick fort :D Efter de böt jag kläder & cykla till pappa. Men de var tråkigt. så drog upp till bittes där mikkiz klippte sig. Haha grymt trevligt vi hade ;D
konversation;
Ronny; har du någon pojkvän då mikkiz?
Mikkiz; aaa
Ronny; är han snygg? 
Mikkiz; aaa
Ronny; ah de är ju klart eftersom du ser så bra ut.
Mikkiz; hahaha
Ronny; har du någon pojkvän då? *kollar på mig*
Jag; neeej
Ronny; konstigt, du som är så snygg.
jag; hahaha
Ronny; om jag inte gillade killar skulle jag vara förtjust i dig.
Jag; hahah :$

de var lite pinsamt , men kul xd Mikkiz vart grymt fin i håret. mm iaf så drog jag hem dammsög nere i källarn, sen drog jag & mamma till rocky, han flyttades till hälla & allt gick super :D

torsdag; sista dagen!  hm, gjorde klart no:n i skolan & åt på resturang med erika ;D fetisar , aja iaf såå sluta vi halv 12. värsta skönt. Sen när jag kom hem fixa jag i källarn & de blev asbra :D så nu jävlar flickor ska vi ha skojj ikväll :*:*:*

PUSS

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback