moppe & donk1 :*



chacha!  imorse kan jag ju säga att de inte var lika frästande värder som igår. Mötte Erika utanför hotellet så tog vi sällis den korta biten till skolan (yy  matten gick tröögt . hade diagnos & fatta ingenting -.-  språket va soft , satt i mina drömmar (a   engelskan , haha linnéa goes fuskarN , hade facit under bänken vid fötterna och kikade xD haha .  Idrotten idag var bad . gick upp en kvart tidigare för att raka benen -.-  aja vi hade typ livräddning , jag& erika va fett flumm ;)))  Vart bastu me flickorna efter. kom lite försent till nästa lektion som var svenska . haha vikarie , jobba inte ett dugg eller skrev på mobilen på svenska :D  Sen vare bara 2 världskrig provet kvar. Hade jag pluggat ? ah typ halva natten & en stund på morronen. Kunde jag nåt för de ? neej inte ett piss :D du e bra duktig du  linnéa (y  Efter skolan åkte jag moppe me jennifer ner till donk1 , haha shiiit va kul de är att sitta bakom nån som kör :D:D:D  vi åt glass , & pratade i 2 h. Vi fick sällis av soffe & Linn ett tag , men sen drog dom. Jennifer va snäll&skjutsa hem mig sen , puss på bästa bruden :D <3
Jag hitta värsta softiiis låten idag , hampenberg-love in siberia (8)  fett sköön låt 8] imorron får vi lov & jag far till Frida. Vi kommer ha kul . längsen vi lekte nu .  Men imorron , dådu ! :D :* <3   men puss hej!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback