måndag&tisdag



Måndag ; guud vilken rolig dag asså :o  fiint väder har de också vart. Vi hade ingen so . de var soft. Idrotten med mark vart ganska lyckad iaf. Jag&mikkiz sprang som idioter :D (vi spela fotboll) Jag hade rosa linne :o  Linnéa som alltid är röd ><  aja, vi har setat ute för de mesta idag , & jag fick en liten solrand (aaa Jag&jennifer fick flirt på skolgårN ;)  hahaha. Jag&mikkiz åkrte skateboard. bara för att vi var mke mke bättre på de än thomas & micke xd vi åkte tufftuff ner för en backa , och vi skrek & gjorde sönder  strumpor , haha asg xd de roligaste på hela dagen , helt klart ;D Efter skolan hängde mikkiz me mig hem. Vi satt vid datorn ett tag & sen åt vi (som vanlig) . jag cykla upp till morsan med mikkan bakpå packan , vi klara nästan upp för backen :(  Mikkiz tog min cykel , så drog vi hem till henne :D Hon locka mitt hår ,sen ut & ta kort :D funfunfun., vi var ute i 2h :L mm sen typ käka vi korv me bröd , fett gott :D haha . Sen slagga vi , fifaan va slut vi var , med massa träningsvärk på morronen sen ;)

Tisdag ; vakna tidigt & jag va fett trött :(  hm. aja denna dag var liite segare än den igår. Jag&mikkiz trampa t skolan :( då var man typ halvdöd med uppsvullna fingrar. fan va kallt de var ;oo Vi har fått så mke läxor så vi kan bada i dom ! fitt lärare. Men ska dra till mormor , ska sova där med funny bby :*  puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback