shopping m. farmor&farafar (a




tjuuuuuuuuuu bräää!   mm de har inte hänt så mkt , därör jag inte skrivit i bloggen. Men nu gör jag de. Igår var jag me molly en sväng , skrattade mkt som vanligt :*  puss på bästavännen!  idag fick jag lov att gå upp kvart över 8. Jag&Björnis skulle till borlänge med farmor&farfaar (aa hihi såå sööta :D   jag köpte ;

leopard bikini - H&M
solglasögon- H&M
skor-sko huset

vart de jag behövde bara :D men nöjd iaf ! Vi fikade i kupan , mysss :*  Sen bar de av hemåt.  satt mig vid datorn ett tag. igentligen ska de skrivas på novellen. MEN JAG HITTAR DEN INTE :'(   aja drog med molly ner till donk1-konk1 . Åt glass m. jordgubbstopping (aa  gotttt :D:D:D  Cykla hem & åt ,. snacka me syrran lite. Sen drog jag tbx till pappa. Molly kom sen :D  imorron drar jag t vikiish , puss :*

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback