12 TIMMAR PÅ GRÖNAN!

Heej nu ska jag berätta lite om min dag på grönan!

det började med att jag gick upp 7 för halv 9 skulle mikkan&co komma och hämta mig. på vägen dit checka vi film "i taket lyser stjärnorna" helt okej film :-)  När vi kom fram så åt vi lite sen vare ba att gå in. Jag åkte nog allt förutom FF & extrem för dom e äckliga ;-O  åkte insane , fyy blunda seriöst hela vägen! jag och mikkan vettnii. neej shiit den va äcklig. häll i mig så hårt att jag fick blåmärken på armen. Vi fick 2 ragg också, inte alla som får de xd haha nejdå men asså de va ba kul :-D Nej men jag tackar så hemskt mke över denna dag, helt amazing varen. kunde inte bli bättre. eller jooo ifall vi hade träffat robin! det var hur nära som hellst :-/ men nejdå.. och vid 23 vare bara att åka hem. hade hur ont i fötterna som hellst. men fifaan va jag&michii har skrattat & skrikit idag. Älskar dig mest hjärtat mitt <3



bella&mikkiz




ungen vann sportlunch! ;-O


viisst e vi söta ? (a <3


min bästavän, bara min <3




outfiit!
skor-skohuset
shorts-levis
linne-gina
t-shirt-grönan


extrem

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback