EN MÅNDAG.

hej du glade

imorse va jag hur trött som hellst , helt dööd! men tog min en dusch. Fixa mig sen vandra jag till skolan. Hände nog inge specillt idag.. Slutade 16 och följde med molly hem. Längesen jag va hemma hos henne. vi pratade mest & bara tog det lugnt. Båda var hur trött som hellst och jag har ont i mitt cepe knä, kan inte ens gå riktigt :'(  Gick hem klockan 19. Pratade lite med ppappa, käkade sen datorn. åå sicket liv du har linnéa.. men skolan tar kol på mig. hatar den -.- Har glömt nycklarna hos mamma också, det är bra.. orkar inte hämta dom heller. tur att man har kenneth annars hade jag inte haft min kära lås kvar på skåpet, Då skulle jag fått köpt mitt 3 lås på 1 år. har tappat bort snart 9 nycklar ;-O Vad händer imorron?  njaa ingenting va jag vet. puss


mikkiz

jessica,fabian,erika

emelie&jenny

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback