FÖRSTA SKOLDAGEN!!

godkväll!

Mikkiz sov hos mig inatt, jag kunde inte sova inatt. Vet inte varför. Vaknade halv 8 för vi började inte försen 10 över 9. Cyklade till skolan och fick träffa alla underbara peoples igen. Många nyra lärare har vi fått, suck allt e som vanligt -.- vi byter lärare varje termin... såå jobbigt! Vårt schema e helt okej men G fick bästa i år igen. alltid dom! Och gudars vad alla har förändrats i våran klass och förövrigt också. John har blivit redhead, Tom blackhead, emelie har gått och blivit blond, jessica har klippt lugg, mikkiz&linnéa e mörka som faan och sen resten såg väl ganska vanliga ut tror jag XD haha. Men jag tror att allt kommer bli bra tillslut. puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback