FREDAG

igår som jag glömde skriva om skriver jag om nu.

skolan var helt okej en kort dag. Gick till halv 14. Nästa vecka har vi klassfoto, på torsdag! suck , min pose kommer bli snyggast i promise. Vi har bad 2 ggr denna vecka, torsdag & fredag fast på fredag slipper jag och mikk för vi ska till vasaliden och prata om hur vi ska springa den 5 sep på invigningen. Det kan bli kul :-D

Mikkiz följde med mig hem efter skolan, vi gjorde inte så mke. Det spöregna ju -.- Hon satt vid datornoch jag lekte med håret. haha! klockan halv 5 drog vi till isac , vi följde med han på fotbollsträningen. Efter den åkte mikkiz hem :-(  Jag,mamma&maja hade lite mys, vi åt kräftor . SÅ GOTT!!!!!1 fast aa jag blev inte hemma så länge, cykla till molly sen eftersom hon har kommit hem från turkland nu. wiowio, dennis var också där , kul att träffa han igen xd haha, synd att han tkr att jag ska ha stryk bara ;-O undra vrf!? När dennis åkt hem går jag och molly ut ... i SPÖREGN!  buhu. vi går upp på stan och träffar hettiis sen aaa e vi väl med han. går hem klockan 22 och kollar friidrott/höldhopp & diskus. Efter det vare ju pistvakt, haha för bra alltsåå!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback