FY VAD LAT JAG ÄR :-(

Nu är jag riktigt besviken på mig själv. Hade lovat mig att jag skulle ut och springa idag. Men nejdå vart inte såå - åå va trött jag blir! måste träna , måstemåstemåste! det är viktigt. åååååå! har haft jätte tråkigt idag så kunde lika gärna sprungit.

ist hjälpte jag mamma lite, gjorde henne en tjänst. Cykla ner till hemköpingen och handla margarin. då hände detta: 1 höll på att sladda in i en bil, grus på vägen och bilen kom i full fart&jag såg den iinte! 2 höll på att köra in i transvestitet:-O i'm so sorry! 3 jag kommer inte på nå mer! haha.

Fick också besök av kusinerna linda&julia & moster anne-louise. Mkt trevligt. Jag tkr så att klockan kan bli halv 4 någon gång så jag får nåntiung att göra, då blir det hockey sen ska jag sov hos mikkiz. Äta kräftor med hennes familj ikväll. såå myys.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback