GJORDE NÅNTING MED DAGEN!

tjeenaa!

idag haar gjorde jag min dag lite roligare än vad den kunde ha blivit. Igår bestämde jag&olle att vi skulle mötas så jag kunde ge han en mobilladdare och så vart det också. Jag gick till biblioteket och mötte olle ,lämna laddaren sen va jag med han typ hela dagen. Halv sex cykla jag ner och tog in rocky. Tror mamma inte har skruvat fast däcket på cykeln riktigt sen vi laga punkan. Det skrammlar och styret är inte stabilt :-O jaja måste kolla pådet imorron så inte hjulet bara flyger av rätt som det är. Sen efter rocky kom jennifer in till stan och var social med mig. Vi gick runt på stan och prata på som vanligt. Hon åkte hem 20 tror jag och då gick jagut och kolla om deet var någon ute men det vare ikke så bad andreas komma ut och det gjorde han så vi gick en sväng typ runt överallt! Nu e jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Läsa alla bloggar jag följer kanske. hm ska upp tidigt imorron också så ska kanske sova också! jaja det visar sig. Men säger godnatt nu iaf jag går och lägger mig. puss & gidnatt allla sweeta <3

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mollypolly

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!1

Postat av: mollypolly

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback