GOODMORNING SUNSHINES!

Å fyy vad glad jag är idag. Först somnar man 23 Och vaknar 10 av en underbar nattsömn. Sen kollar man ut och det är underbart väder , dock kallt :-( . Sen sätter man sig vid datorn och man får  über snälla kommentarer & till sist jag ska till jennifer idag :-D

Jaa som ni kanske märkt så är hösten här snart. Usch vill ha sommar året runt. Hatat när det blir kallt och blött ute. För någon dag sen var det ca 30 grader och nu äre det 15 grader. suck, och mormor sa igår att det hade vart 6 grader klockan 6 på morgonen. jaa hösten är nog här nu sorgligt nog.

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen för hinner inte duscha sen. Men det kommer nog säkert ett blogginlägg sen hoppas jag. Min kväll kommer iaf bli super. Hare kanin bra :-D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback