HEDEMORA-BORLÄNGE

Jag & jennifer kollade ju på hockey igår. Fyfaan vad jag har saknat detta. Du&jag gumman på varje match. yeey så f*cking kuul! det var b-j som spela och dom vann med nånting , minns inte vad det vart men hskarna vann iaf:-D  bara för att linnéa&jennifer va där..som vanligt ;-) Hölll på att frysa ihjäl inne i ishallen också 6 grader där inne och sen när man kommer ut är det 15 och det känns som man är utomlands :-O haha men skojj var det iaf :-D Vi var på a-lagsmatchen idag med, HSK-ORE . hsk vann, samma sak igen bara för att jag och jennifer var där!!!!!!! 3-2 tror jag det vart. men de var bara träningsmatch. snart börjar allvaret!



vem e killen? jag känner igen han :-O

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback