HEJHEJMORRON

godmorgon

nästan en hel helg avklarad och den har vart super.
Igår: gick till molly på kvällen var hemma hos henne ett tag. Sen drog vi upp på stan hittade oliver & niklas, prata med dom ett tag. sen går vi och då hittar vi massa annat folk :-O ´Jag,molly & hetttan går runt,runt &runt tillslut kommer björn & så åker vi med han till grådö sen tbx till stan, sry för att jag va ganska mke hyper igår! när vi kommer tbx kommer ditch & co sen glider dom i bilen ist , då kom ida & becka så e med dom ett tag. Vid vid 22 bestämde jag & mikk att vi skulle träffas så mötte upp hon & emilia. pratar lite med henne fast hon åkte hem lika fort som jag kom :-( går upp mot stan igen (vi var på väg ner till donken) då kommer hettan & björn igen så åker med dom. hller mig inne, fyfaan va det var kallt igår ! 

När jag kom hem vare visst party , hahaha. Åke dunka musik som aldrig förr, omg! haha. sen sov jag sött ,va sjukt trött och somna typ halv elva.

Idag händer väl inte så mke, min syster är och tävlar så säger lycka till,till henne och alla andra som e med. juste det e lag tävling. LYCKA TILL ALLA I HBR LAGEN!  när jag e klar hemma ska jag väl ner till rocky och mocka & fixa mat. Sen klockan 16 är det kalas hemma hos mikkiz. Då det också e A-lags match :-( missar den. faaan. Men jennifer vi måste checka nästa vecka? om det är nåntning då :-O haha men det löser sig. puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback