HEMMA FRÅN SKOLÄÄN!

tjaabbaa

en måndag snart avklarad. Asså jag har sömnproblem :'-( kan inte sova på nätterna juu , har prövat med allt nu men somnar iaf inte. Men tror jag tänker på för mke.. jaja hoppas det löser sig. Var heleg imorse & skolan med för den delen. Den tog ju aldrig slut. Vi har haft ca 1154156 lektioner idag -.- Fast vi fick iaf sluta 1 timme tidigare idag! skönt de iaf. När pappa kommer hem snart ska jag följa med på kalas. Min sööta kusin Elvira fyller år förstår ni. Usch vad jag e trött på fika nu, eller e trött på allt man äter, ganska sorgligt men sant. e aldrig hungrig längre konstigt nog. Till kvällen ska jag nog springa sen möta mikkiz för hon ska ha ett linne av mig & jag ska ha hennes tubjkol. Skolfotto imorron vettni, suck hatar de , ser alltid mobbad ut :-(  men vi hörs later , puss




Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback