HEMMA HOS MAMMA!

HeJjJjJjJ! 

Jag e hos mamma nu så det blir inte lika mke inlägg nu :-/  men iaf så vakna jag halv 11 idag. Gick upp & gjorde mig iordning & så. Fick ett sms av simon att han snaggat sig *gråter* haha! Sen av mikkiz, hon kom till mig idag :-D Sen av robin att han skulle till hedemora. besrämde att vi skulle träffas såvi gjorde de. trevlig kille! Sen cykla och möta mikkiz. När vi kom hem så gick vi ner till hemköp & köpte hårfärg (skulle färga mikkiz hår) Sen hem igen & färga håret på fröken. Vart helt okej efter 2½ färg. Fick lov att ta resten av mammas hårfärg. OMGOMG! Efter det käka vi sen gick vi ut en sväng. Mycke kul vare! Äntligen fint väder också. Vi kom hem 10 , var ute i 4 timmar :-O sköönt! Resten av kvällen består nog mest utav skvaller & skratt.

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback