HÖNSAN & JENNIFER!

god eftermiddag!

Inatt sov syrran inne hos mig, vi somna halv 2 tror jag. Jag vakna 10 idag :-O  gjorde iordning mig sen ut på ballis & sola ett tag, spela kort med maja Sen bestämde vi oss för att gå till Hönsan. Jag & maja skulle hoppa tornet. uppifrån och ner.Först 1:an(5m) sen 2:an(7½)  jag skakade hand med isak & rasmus(födda 98:a) att jag skulle hoppa från 3:an(12m)  jag stog där uppe och tveka i 30 min kanske ;-O sen kom micke & joel men jag ångra mig & hoppa 2:an ist fast sen gick jag upp till 3:an igen och micke & jag skulle hoppa samtidigt men jag tveka fast sen sa han att han skulle räddda mig ifall jag gjorde illa mig xd då hoppa jag :-D lite stolt jag är nudå. Flickan som har världens höjdskräck! Jennifer kom halv 2 & såå var vi där ett tag sen gick vi hem till mig, jag käka sen ut ett tag. Men nu ska jag till rocky.



rasmus hoppar!


jag & syrran!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback