HOPPTÄVLING HELA DAGEN!

aaa dåå var man hemma efter en super lång dag!

det började med att jag gick upp 7 imorse igen, skulle på hoppmeatingen i hamre. Så åkte dit vid 8. Sen har jag vart där hela dagen idag. såå brun har man allt blivit. Grattis till Lena,Jejje & Camilla som det gick super för idag. Iaf så kom jag hem 14 tror jag efter att ha byggt om hela banan. När jag kom hem flytta jag till pappa och sen till hönsan och bada med maja. Var där i en timme sen hem och gå till rocky. Efter Rocky åkte vi till Gessan (våran sommarstuga)  fetans längesen jag var där. älskar att vara där iaf. Och nu vet jag inte vad mer jag ska skriva. Eller joo imorron ska jag va en heldag vid hönsan med bästa flickorna, emelie,jenny,mikkiz och erika tror jag :-D 

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback