JAA LINNÉA HAR TRÅKIGT!

-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
- oojaah utan tvekan!
- Dog någon som stod dig nära?
- hm neee
- vilka länder besökte du?
- Åland om räknas? ;o
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
- typ inte eftersom dethär har vart det sämsta sommarlovet ever
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
- typ datumet när vi var i sthlm ><
- största misstaget?
- dono
- har du varit sjuk eller skadat dig?
- sjuk i början&mitten av sommarlovet
- bästa köpet?
- haha jaa vet inte
- vad spenderade du mest pengar på?
- kläder&smink säkert
- gjorde någonting dig riktigt glad?
- oohja
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
- eftersom att jag inte bara lyssanr på en låt så vet jag inte ;o
- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
- ledsnare tror jag
- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren
- vart mer med mikkiz
- vad önskar du att du gjort mindre?
- inte göra nånting
- hur tillbringade du midsommarafton?
- på åland, piss äckel tråkigt!!1
- blev du kär i sommar?
- kan jag inte påstå
- hur många förhållanden?
- 0
- favoritprogram på tv?
- kollar inte på tv
- bästa boken du läste i sommar?
- vet nte varen heter
- största musikaliska upptäckten?
- ?
- något du önskade och fick?
- hmm
- något du önskade dig men inte fick?
- jaalå
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
- don't remember
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
- 100 ggr bättre
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
- cool, min stil e alltid cool!
- vad fick dig att må bra?
- alla underbar vänner <3
- vem saknade du?
- dom jag inte hann träffa
- de bästa nya människorna du träffade?
- en hel del
- sommarens sötaste?
- finns många ju ;-D
- sommarens besvikelse?
- inget vart som det skulle
- sommarens bästa
- måste nästan vara dagarna med molly , speciellt säter
- sommarens största kärlek?
- no one

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback