BORLÄNGESTAD!

fyy vad drygt , jag ladda upp denhär texten nyss eller ah inte lika men så böev det inge. suck -.-

iaf så vakna jag 9 imorse gick ner & åt frulle sen up på ballis och sola. halv 11 cykla jag till molly eftersom att vi skulle åka till borlänge 11. När vi kom till blge gick vi på kuppäään ett tag för molly skulle ha massa saker. Sen ut i solen, har nog vart i solen precis hela dagen idag :-O helt slut nu. Måste checka brännan när jag ska duscha! Dennis kom också, trodde jag lyckades väcka han idag med men nejdå hans mamma hade väckt han :-/  iaf så träffa jag freddie & adam också , saknade <3 Jag & freddie skulle in på trumpeten(ica) och köpa color&glass, då var det en skum tant framför oss som var as konstig hon verkade hög , hon var helt borta xd haha men kul hade vi åt det iaf. Molly änd I kom hem 20 därifrån och nu kommer jag inte träffa henne på en hel vecka :-(  menmen, imorron åker jag med michii till estocolmo. Grönan och allt. Kommer inte hem försen 1 på natten så blir inge blogg imorron eftersom jag ska upp askalas tidigt på lördag. Men sen på lördag kväll blire massa bilder :-D hare bäst precis som jag puss ! eller ni kan ju försöka iaf ;-)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback