KRÄFTIS MED MIKKIIZ FAMILY!

efter hockeyn åkte jag direkt till mikkan. Först spela vi tecken/tecknet va man nu vill kalla det. Jag&anna vs bella&mikkiz. jag och anna vann stort.. NOOOT! hahaha >< typ 149 p mot 49 p det är bra gjort tkr jag. Jag och anna var ju såå seriösa med vårat tecken. När maja kom åt vi kräftor. Och jag har nog aldrig varit på någon roligare kräftskiva :-O misstolkade allt:
- gör inte sådär,det skvätter så mkt.
- vad liten han hade
- gud vad mjuk den var

bella: han har bara en ju :-O
mikkiz: jaa vad hade du förväntat dig?

haha joo där satt vi och skratta i ca 2 timmar, faan va kul det var iaf. efter att vi ätit gick jag och mikkiz ut i huset och fundera på vad vi skulle göra men vi kom inte på något så vi gick in igen. Kolla på någon film med anna & roger. Sen ut i huset igen, bytte om och la oss och kolla på en film. Klockan 00fråga jag om vi inte kunde sova nu & jag somna på direkten. hihi (aa

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback