KVÄLLSBLOGGNING!

min dag har bara vart lugn. Jag åkte hem vid halv tre ist för tre &åt sen bara tog det lugnt hemma. Prata lite med mamma. Sen cykla jag till pappa för att byta om & nörda mig lite vid datorn. Fortsatte ner till Rocky red ut med Anna sen hem till pappa igen. Byta om & nörda vid datorn >.<  usch va hag sitter vid datan. hej data nörd säger jag bara! Skulle ha badat med johan idag också men det var så sent & kallt :-(  vi tar det någon annan dag duuu! Ingen mikkiz vart det idag heller :-(  men hon kommer imorron har hon lovat mig. Jag & Mikkiz har ju väldrigt kul liv iaf ><


Mikkiz: I ett hus i skogen slut liten sompa tittar ut. Love skuttar fram så fort, knackar på dess port. Hjälp ack hjälp ack hjälp du mig annars skjuter oliver mig, kom ja kom in i stugan min. Räck mig handen din!

aa så äre . puss och godnatt nu ska jagsova !

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback