LEDSEN LEDSEN LEDSEN!

jätte mke ledsen att jag inte bloggat ngot denna vecka nästan, men det är såhär förstår ni att jag inte orkar + att jag e hos mamma och där finns de inga bilder och hatar att blogga utan bilder. Så tråååkigt! men jag ska försöka bättra mig. Inget speciellt har hänt denna vecka iaf. men berättar väl lite kort om denna ddag då nu när jag ändå håller på :-)

jaa idag fick jag lov att gå till skolan buhu har cyklat hela veckan och sen helt plötsligt måste man gå. Jag fick gå bara för att vi skulle ha bad ida på idrotten och då fick jag packa värsting väskan & kan inte cykla med den. Vet ni vad vi har 1h & 20 min NO lektion på torsdagar -.- såå himmlans länge! jojo men vi klarade den lektionen finfint! Va in till mk (gymnasiet) och hälsade på jennifer. mke skönare där inne än på vasa ;-O träffade linda,lotta & aronsson haha och han e ju lite special >< sen julia (min kusin) längesen man såg henne så det var kul. Och Olivia , fyy vad jag saknat dig! <3 vii hade somsagt bad , fyy va jag hatade det idag :-(  inge kul när man inte hade den bra inställningen.. efter skolan åkte jag till rocky, longera han och han va lika söt som vanligt! när jag kom hem gick jag en sväng med andreas. Sen hem och käka. cykla till pappa och fixa lite bilder till min blogg så ni inte tröttar ut helt! men det var väl allt. puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback