MÅNGA BRA NYHETER!

goddag! 

Nu har jag hunnit med både det ena och det andra. Vaknade tidigt ----> halv 10, drog till hönsan för att bada med flickorna klockan 12 , tyvärr ingen erika. Det var svinkallt i vattnet, iaf vad jag tkt men vi hade en hel del att prata om. Och jag säger bara en sak, JAG ÄLSKAR MINA FLICKOR!  lite jag längtar tills på onsdag nulååå, då blir flickkväll :-D Efter hönsan drog emelie & jenny hem , jag och mikkiz drog också hem och käkaa & nu sitter vi vid varsin dator och lodar. Mikkiz vid min & jag vid majas. HAHA! men ska väl hitt på nå snart :-D  sover hos henne gör jag nog i natt och före det ska jag träffa olle. Han har vart i turkiet och är nog något neger nu. Nu ska ni få höra det roligaste av hela inlägget :

1. I vinter ska vi nog åka utomlands med pappa.
2. Jag får tatuera mig för pappa.
3. den 18/8 ska jag klippa och färga håret.
4. på onsdag flickkväll
5. på fredag kräftfiske med jennifer

fifaaaan allt detdär ä bara bra saker juu ;-D hihi men aa ska gå och kolla va michii gör nu. puss!

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback