MED MIKKIIZ! <3

hej

vaknade halv 10, åt frukost , kollade på mtv sen vart det datorn ett tag. 12 gick jag till pappa och käka sen hem till mamma igen, satt mig vid datorn och var värsta no lifern. Mikkiz kom till mig 15 , fett kul :-D haha! Vi gick till isac och med honom till brunnsjöliden, han skulle till ludervika och spela fotbollsmatch. HEJA ER! när dom åkte gick jag och mikkiz nästan hem eller a vi hitta ett körsbersträd, vi åt nästan upp hela trädet, fisatan va gott det är :-O Sen hem och hämta cykeln för vi tänkte åka till ishallen och checka när killarna+martina träna. Fast när vi kom dit visare sig vare 6 grader där inne så vi cykla hem igen och hämta ttröja. haha vi e skapligt smarta! När vi kom hem därifrån käka vi sen ut en sväng igen. men nu e vi hemma & imoorron äre skola! puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback