MIN SYSTER ÄR HEMMA! :-D

Maja har kommit heeeem wiiiiie , ärligt talat så harjag saknat henne <3  såå ikväll blir det bara att umgås med henne. Molly om du ser dethär så vet du vrf jag aldrig kom! + att nu kom myggen aaaaaaaaaa! hatar dom ska utrota dom jävlarna.. iaf såå har min dag bara varit bra som nästan alla andra dagar. Jag molly & hettan drog och bada. Jag Linnéa Thorsberg e stolt nu. Hon hoppa från 2:an , nu återstår bara 3:an, Fyyy kommer dö 12 m uppe i luften! Men jag ska klara det. Kanske imöra. Då kommer jag va med jennifer. Saknat dig! eller aa saknar dig än för har inte träffat dig än. smart! Men nu ska jag sätta på mig lite fresha kläder! puss

psst: glömde säga att maja har vart i norrköping(tror jag) i en vecka med andra familjen thorsberg.
& på torsdag åker jag & molly till borlänge igen



Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback