SKOLAN VÄNTAR!

godmorgon!

Kunde inte sova inatt heller , fattar inte liksom. Jag går och lägger mig och e duktig sen kan jag inte sova -.- såå meningslöst att lägga sig tidigt juu. Aja maja sov inne hos mig inatt , nu har jag inte sovit ensam på länge. haha! vaknade 7, det var jobbigt eftersom att vi aldrig somna igår. har fixat mig och så nu så ska väl cykla till skolan snart. Vi slutar 14.10 idag såå de e skapligt sköönt. Efter skolan tror jag att ja ska fara till molly p¨å dirr som kommer hem idag. sen klockan 17 ska jag och michelin gå och kolla på fotboll. Sen hem och käka kräftor. MUMS! 

ha en trevlig dag, puss

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback