SOFT FREDAG SOMFAN!

börja med att vi hade sovmorron till kvart i 10.  SKulle sova till 9 men kunde inte sova nå längre än till 20 över 8. I skolan kollade vi på film "twilight" så underbar. Den slutade 12 då hade vi lunch till 13 och sen bad med profilen. vi slutade 14 och gick typ direkt hem efter lite snack med zippen&mikkan :-D zippen har lovat mig & mikkiz att vi ska få glida i hans nya epa (a) när jag kom hem åkte mamma,jag&maja till blge aa och var där ett bra tag ;-O mmamma va snäll &kpöpte    hålfotsinlägg till skorna också & fysatan va skönt de blev, tack mamma! <3

imorron ska jag nog ut och springa på förmiddagen Sen klockan 16 blire att checka hockey med bästiis jennifer, det har mnan väntat länge på :-D då skla hon få sitt paket också! senare på kvällen kanske jag åker till mikkkiz och sover där :-D

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback