TROR JAG DÖR!

fyfaan vad tråkigt jag har! har inte gjort ett skit idag, finns inge att göra heller. Jag och maja var ute och sprang en vända iaf. eller sprang & sprang , var inte på sånt humör idag så var mest gå. Ska springa imorron också men då springer jga fan själv. mke skönare tkr iaf jag. Imorse när jag vaknade var mitt tandkött uppsvullet också, joo de va ju kul. NU äre iaf lite bättre så slipper nog gå till tandläkaren iaf. tkr inte om dom :-(  jaha så har man haft sitt tandsmycke i snart ett år också :-D  det sitter kvar länge dedär! iaf så efter springturen så tog jag lite kort. aa och sen hem till pappa en sväng. åå vet inte va jag ska göra , tror jag drar till mamma igen... aja hörs säkert senare , puss


Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback