UPPDATERING (GÅRDAGEN)

Här får ni lite uppdatering från igår efersom jag inte hade tid att blogga igår.

Vaknade kvart i 8 av att mobil alarmet gick. Gick upp och käka, klädde på mig sen vare bara att gå till frisören. Skulle klippa och färga håret förstår ni. Mitt hår var tort & slitet + att jag började lossa hår i nacken. Har inte klippt mig på 10 månader så nu vare dax. Jag blev nöjd med håret, fast det var kort :-( 

Klockan 14 kom Erika och hämta mig på mofesen och vi mofesa till stallet. Vi red ut i spöregnet. Haha vi lyckas alltid hitta den bästa tiden där det regnar som mest! men det var skojj, saknat erika såå aa!

halv 19 cyklade jag till stadsbeerget och mötte johan. Vi skulle upp där och springa. Vart 5 km, gick helt okej med lite pepp från johan xd kul att träffa den killen igen också. var ett tag sen man prata riktigt med han!

Kom hem och duscha käka , klockan 20 gick jag ut och tvingade jennifer stanna i stan en timme till fast det blev 1½ timme till. Vi hade kul som vanligt. & kul vare att träffa dom andra flickorna också, linn,elin,soffe & emma! 

det var välungefär hela min dag då ,

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback