WIOWIOWIOWIOWIO!

Haha som ni ser har "Andreas"  gästbloggat på min blogg :-O mm nog e ni bra allt!  Iaf igår så va jag hos molly hela dagen. Dennis kom lite senare han också. Roligt hade vi!  Jag var & fixa bank kortet igår och det gick bara bra sen vidare och beställde klipp&färg tid. Det kan ju behövas. Jag fick tid 18/8 fast det kan bli tidigare. Hoppas på de för jag måste färga om håret! men får gå med uppsatt nu ett tag. Pratade med Vrasmus igår. Har inte pratat med han på hur lång tid som hellst. Saknar dig juuu! 

Vad har hänt hitills?  joo jag gick upp 20 över 6, hjälpte mamma att släppa ut pollisarna. Vart klara 8 så vare bara att klä av sig & slänga sig i sängen. Sov till halv 12. Fixa mig lite & bara slöa hemma ett tag. Det är väl ungefär det ända jag har gjort dehör lovet. slöat!

vad händer senare idag? nu snart ska jag ta cykeln & trampa ner till molly, marian & stefan är på U2. Nejnej jag e inte avis alls! VILL FAN OCKSÅ SEEE!!!!!!!!!  men iaf så blir vi ensama inatt eller ah hela alltiohop. Vi drar på HHH ett tag sen Ditch & Heat ithink eller va molly bubblish om. men jaja ni får ha en bra dag. PUSSS

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

TÄVLING PÅ MIN BLOGG! :)

Start: 1 augusti

Slut: 5 augusti



Så här går det till:

Du anmäler din blogg genom att kommentera inlägget.

De 10 nominerade publiceras på bloggen,

sedan är det upp till era vänner och mina läsare att rösta fram en vinnare.



Vinnaren vinner en länkning i två månader!

Den som kommer tvåa vinner en länkning i 1 månad.

Enkelt va?

Seså, anmäl din blogg genom att kommentera din bloggadress på min blogg.

Lycka till! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback