-23 GRADER IMORSE

Vaknade av att klockan ringde 06.45. Kändes som att det var en klocka som ringde i drömmen men fan heller. Var inte på hugget att gå upp sådär tidigt, men sånt e livet. Mamma kom förbi och hämta mig och hon berätta att det var -23 grader ute och undra vrf jag inte sänger jackan när det är så kallt! haha inte trodde jag att det var så kallt. Glömde säga att vi skulle släppa ut hästarna. Slängde på alla hästarna täcken sen ut med dom. Var klara klockan 9 och då skjutsa mamma mig till pappa igen. Slängde i mig lite frukost sen gick jag och la mig igen. Sov till klockan 12.  Nu har jag inte gjort så mkt. Ska ringa till mamma snart. Sover hos andreas inatt och vet inte om jag kommer blogga nå mer. Ha en trevlig eftermiddag/kväll♥

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback