3 MÅNADER


Det är bara du som kan få mig att sväva på moln
den kärlek jag får , ja den kan läka mina sår
du är förädlad, något magiskt vackert och helt förtrollande
Det var kärlek första gången jag kollade
rätt in i dina ögon, du var fylld av något magiskt
och vägen har varit skakig , men tro mig nu är den stadig
du har gjort mig helt förälskad
kunde jag skulle du få alla stjärnor av mig !
Du målar kärlek på ett papper och vipps så blir det levande
och älskling, du har helat mig, fast bitarna var delade
Det finns ingen annan som kan få mig att känna så här


jag älskar dig andreas

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

gulliiiigull :-)

grattis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback