ÄNTLIGEN KLAR!

jahapp då har man handlat klart alla julklappar idag då. köpte alla på en dag. är inte det ganska bra ändå?(a) Jag var ganska flummig idag. Men det blir man i&försig när man umgås med familjen kurzaj. UNDERBART! nu har molly åkt till england, om hon kom dit eftersom att dom fick punka på bilen imorse. Andreas är nog i skåne nu också. Saknar han redan även fast jag träffa han igår men eftersom att jag vet att jag inte kommer få träffa han på ett tag nu så blir det så. Just nu håller jag på att packar för fullt för imorgon far vi upp till sälen. Ska bli grymt kul! mikkiz kommer väl snart förbi och lämnar mina paket och hämtar sitt paket :D


jag måste ha världens sexigaste pojkvän ;-)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback