DET SNÖAR !!!!!

Nu är jag nästan frisk tror jag. Har bara lite ont i huvudet. Gick iaf till skolan igår och idag. Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Ska vänta till erika slutar sen ska vi till stallet och rida en liten sväng. Blir nog bara att mysa med familjen idag. Känner att det var ett tag sen sist. Imorgon ska vi åka upp till borlänge till syrran. Hon fyller hela 25 år idag så GRATTIS till henne :-D <3 Ska köpa en ny vinterjacka och nån julklapp också. Sen får vi se vad som händer fram mot kvällen. 

Igår när jag gick till rocky fick jag min första julkänsla. Det var vitt överallt + allt fint pynt i fönstrena, jätte mysigt. Hoppas bara att snön som kommit nu håller sig kvar på backen ett tag nu!

iiiih bara 1 vecka kvar tills jag fyller år & bara 5 dagar kvar tills fridisen fyller år :-D <3

Permalink HELGER Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback