GLÖM INTE BORT ;

åå skönt nu är onsdagen snart förbi också. Fast börjar få julklapps panik. Vet inte vad jag ska köpa till alla och vet inte när jag ska! åå julen närmar sig med storm steg nu.

sov hos andreas igår. Jag var först med han och linus. Linus var flummig som tusan så jag hade kul iaf (a) Vi åkte hem 20. ´Väldigt trevligt igår var det. jag älskar dig mest hjärtat♥

Skolan idag var soft. Jag avr inte med på  idrotten pga min halsont. Jag fick mitt efterlängtande VG i spanska & mikkiz var rolig som fan idag (y)

Nu; ska jag snart gå till mamma och jag sover där inatt. Ska ringa massa folk också. Just fan har glömt visa er min jacka men dom flesta har nog sätt den redan :-)

Permalink ALLMÄNT Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandra

vi vill se en bild på linnea jaaacka! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback